Najczęściej zadawane pytania pacjentów
Jak mogę zapisać się na teleporadę?
Prosimy o kontakt z rejestracją. Zapisy są pod numerami:
Jak mogę otrzymać e-receptę i e-zwolnienie?
Trzeba zapisać się telefonicznie na teleporadę z naszym lekarzem internistą.
Po zapisaniu się na teleporadę lekarz dzwoni o ustalonej porze i udziela konsultacji – przeprowadza wywiad i decyduje o wystawieniu e-recepty, czy e-zwolnienia.
Jak można zamówić e-receptę na leki stale przyjmowane będąc pacjentem naszej przychodni?
Zlecenia na e-recepty przyjmuje nasza rejestracja telefonicznie lub mailowo:
Czy mogę zapisać się do dermatologa?
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną nasz dermatolog na NFZ udziela teleporad wyłącznie naszym pacjentom, czyli osobom, które posiadają już u nas kartę pacjenta (i np. kontynuują swoje leczenie, albo są już wprowadzone w naszym systemie).
Czy mogę zapisać się do stomatologa?
Tak, wizyty prowadzone są zarówno w ramach NFZ, jak i komercyjnie (odpłatnie) i są realizowane w podwyższonym reżimie sanitarnym, uwzględniającym standardy przeciwwirusowe.
Jak można zapisać się do przychodni jako nowy pacjent?
Aby zostać pacjentem naszej przychodni, trzeba osobiście udać się do placówki i podpisać deklarację wyboru przychodni.W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną przed swoim planowanym przyjściem – prosimy zadzwonić i umówić się telefonicznie na konkretną godzinę w rejestracji.
Aby skontaktować się z rejestracją, zadzwoń do naszej przychodni.